13/3/12

Η πρώτη πώληση από πρακτορείο!

Λίγες εβδομάδες πριν έγραψα για τα φωτογραφικά πρακτορεία τα οποία διανέμουν φωτογραφίες σε πιθανούς αγοραστές (μέσα ενημέρωσης επί το πλείστον). Σήμερα δε θα γράψω πολλά, γιατί η εικόνα είναι χίλιες λέξεις λένε... Θα πω μόνο ότι ένα μήνα πριν (άλλο που δεν κατάφερα μέχρι τώρα να το κοινοποιήσω), πωλήθηκε η πρώτη μου φωτογραφία μέσω αυτού του καναλιού!

Τη συγκεκριμένη φωτογραφία την είχα τραβήξει 4-5 φορές με διαφορετικό τρόπο. Όταν όμως τις κοίταζα στο σπίτι για να επιλέξω ποιες θα στείλω, αυτή η συγκεκριμένη πόζα μου έκανε κλικ και πίστεψα ότι ήταν αξιόλογη, γιαυτό και την έστειλα. Δεν έκανα λάθος!

Μπορεί να μην έγινε πρωτοσέλιδο, να μην πωλήθηκε σε κάποιο μεγάλο έντυπο, αλλά τη χρησιμοποίησε (επί πληρωμή εννοείται), το ίδιο το πρακτορείο για διαφήμιση της δουλειάς των φωτογράφων του, μαζί με καμιά δεκαριά άλλες παγκοσμίως! Προς το παρόν, μου αρκεί για να νιώσω υπερήφανος και να συνεχίσω να κάνω αυτό που μου αρέσει μέχρι να έχω ακόμα καλύτερα αποτελέσματα!

Η φωτογραφία είναι από την πορεία της 10ης Φλεβάρη 2012 στο Σύνταγμα.

Σας την παραθέτω!

κάντε κλικ για μεταφορά στο site

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλεις αναρτησεις