9/9/11

Για αρχή...

Λοιπόν, κάτι έπρεπε να γράψω για να ξεκινήσει η διαδικασία. Το σκεφτόμουν ώρα, κοιτούσα την οθόνη και επανασχεδίαζα ξανά και ξανά τη σελίδα για να μου έρθει έμπνευση... Και είναι αυτό που λένε πολλές φορές, ότι ψάχνεις παντού, αλλά δε βλέπεις το προφανές και αυτό που είναι μπροστά σου! Τι θα ήταν πιο προφανές για πρώτο άρθρο...από τον τίτλο του blog?!

L&C λοιπόν... Όχι, δε θα φτιάξω ψηφοφορία για να μαντέψετε, είναι αργά και βαριέμαι να σας ταλαιπωρώ!

Όλα ξεκίνησαν από μια ιδέα για φωτογράφηση (που δεν έχω υλοποιήσει ακόμα, οσονούπω) και σκέψη με τη σκέψη μου ήρθαν οι λέξεις, love and creation. Αγάπη και Δημιουργία. Το νόημα της ζωής, για μένα τουλάχιστον. Όπου υπάρχει Αγάπη, υπάρχει και δημιουργία και όταν δημιουργείς, το αγαπάς αυτό που με κόπο έφτιαξες...

Οπότε είτε το νόημα της ζωής, είτε δυο βασικές έννοιες της ανθρώπινης υπόστασης, είτε ο λόγος που κάθομαι και γράφω αυτό το ιστολόγιο, ο καθείς το παίρνει όπως θέλει! Για μένα είναι ένα και το αυτό! Νόημα της ζωής, φωτογραφία, εγώ...!

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή Κωστή. Έχεις πολλά όμορφα πράγματα μέσα σου που ψάχνουν τρόπο να εκφραστούν. Είτε με τη μουσική, είτε με τη φωτογραφία, είτε με το γράψιμο, είτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο δίνει διέξοδο στην Αγάπη και τη Δημιουργικότητά σου. Κι εμείς είμαστε πολύ τυχεροί που τα μοιράζεσαι μαζί μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Σταύρο μου! Πάντα ήμουν της νοοτροπίας να εκφράζεις ό,τι έχεις μέσα σου, με οποιονδήποτε τρόπο μπορείς, δημιουργικά πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλεις αναρτησεις