9/9/11

Ο διαγωνισμός

Το ανάρτησε (πόσταρε ελληνιστί) ένας φίλος στο FB και από εκεί το είδα. Δεν είχα στο μυαλό μου να συμμετάσχω με συγκεκριμένη φωτογραφία. Δεν προσπάθησα να "κατεβάσω" ιδέες. Είπα να είμαι χαλαρός. Θα φωτογράφιζα έτσι κι αλλιώς κάποια πράγματα που είχα στο μυαλό. Αν κάποια ήταν υποψήφια για το θέμα, καλώς. Έτσι κι αλλιώς ήταν καλοκαιρινός διαγωνισμός και ήταν καλοκαίρι, οπότε όλο και κάτι θα ήταν στο θέμα!

Έτσι μόλις γύρισα από διακοπές και είδα τι είχα αποθανατίσει, αποφάσισα να συμμετάσχω με αυτή τη φωτογραφία.

Μου χάρισε τον πρώτο μου έπαινο σε διαγωνισμό! Ένας από τους λόγους που αποφάσισα να φτιάξω το ιστολόγιο αυτό!

Παραθέτω και τον σύνδεσμο του διαγωνισμού.

Διαγωνισμός φωτογραφίας

Να ευχαριστήσω εδώ, την κριτική επιτροπή για τη διάκριση. Πάντα είναι όμορφο να αναγνωρίζεται η δουλειά σου.

2 σχόλια:

  1. Μπράβο Κώστα για το ταλέντο σου και την όμορφη δουλειά που κάνεις. Θα επισκεπτόμαστε το blog σου κάθε φορά που θέλουμε να δούμε κάτι όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ. Τιμή μου και αναγνώριση το να έχω "πιστό" κοινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλεις αναρτησεις